Kangasalan koulujen yhteinen vanhempainilta

23.3.2024

Vanhempainilta Lamminrahkassa

Lapsen ja nuoren aivoterveys, hyvinvointi ja oppiminen

Aivotutkija Minna Huotilainen Helsingin yliopistosta on vieraanamme esi- ja perusopetuksen, sekä lukiokoulutuksen vanhempainillassa 10.4. klo 18-19:30 kertomassa lapsen ja nuoren hyvinvointiin ja oppimiseen liittyvistä asioista, vuorovaikutuksesta ja kaverien merkityksestä aivojen hyvinvoinnille. Tilaisuuden lopussa on mahdollisuus esittää kysymyksiä.

Tervetulleita tilaisuuteen ovat myös yksiköiden opetus- ja kasvatushenkilöstö, sekä opiskeluhuollon henkilöstö.

Tilaisuus järjestetään Lamminrahkan koulutalossa, Mossin puistokatu 33. Kulku pääoven kautta.

Tilaisuuden järjestäjänä toimii Opetus- ja kulttuuriministeriön rahoittama Yhteisöllisen opiskeluhuollon ennaltaehkäisevien toimintamallien ja hyvinvoinnin kehittämisen -hanke (Kangasalla EHyYT).

Pysäköinti: Tienvarsipysäköinti ja koulukeskuksen pysäköintialueet