Kansainvälisyys

Kangasalan lukiossa on tarjolla laaja valikoima kansainvälisiä projekteja, kilpailuita ja vaihtoja. Osallistumalla toimintaan voi kerryttää opintopiste- tai kurssikertymää. Toimintaan voi osallistua minä opiskeluvuonna tahansa. Toiminta pyritään järjestämään aina eri aikaan ylioppilaskirjoitusten kanssa. Vasemmalta sivupalkista pääset suoraan kiinnostamasi kv-teeman infoon.

Kansainvälisyystoiminta koulussamme koostuu

• laajasta kielivalikoimasta (englanti, saksa, ranska, ruotsi, espanja, italia),
  • aktiivisesta osallistumisesta kansainvälisiin projekteihin ja opiskelijavaihtoon.
  • yhteistyöstä European School Networkin kanssa.
  • yhteistyöstä Pirkanmaan EU-toimiston kanssa.

Lukuvuosi 2023-2024

Toimintamuodot täsmentyvät lukuvuoden kuluessa ja tarvittaessa niitä muutetaan lukuvuoden aikana kulloinkin vallitsevan tilanteen mukaan. Tarkemmin toiminnasta tiedotetaan Wilman kautta ja lukion omissa kansainvälisyysinfoissa ja ryhmänohjauksissa.