Kansainvälisyys

Kangasalan lukiossa on tarjolla laaja valikoima kansainvälisiä projekteja, kilpailuita ja vaihtoja. Osallistumalla toimintaan voi kerryttää opintopiste- tai kurssikertymää. Toimintaan voi osallistua minä opiskeluvuonna tahansa. Toiminta pyritään järjestämään aina eri aikaan ylioppilaskirjoitusten kanssa. Vasemmalta sivupalkista pääset suoraan kiinnostamasi kv-teeman infoon.

Kansainvälisyystoiminta koulussamme koostuu

• laajasta kielivalikoimasta (englanti, saksa, ranska, ruotsi, espanja, italia),
  • aktiivisesta osallistumisesta kansainvälisiin projekteihin ja opiskelijavaihtoon.
  • yhteistyöstä European School Networkin kanssa.
  • yhteistyöstä Pirkanmaan EU-toimiston kanssa.

Lukuvuosi 2022-2023

Pandemian vuoksi kansainvälisyystoimintaa saatetaan järjestää tänä lukuvuonna ainakin osin erilaisin tavoin kuin aiempina vuosina. Toimintamuodot täsmentyvät lukuvuoden kuluessa ja tarvittaessa niitä muutetaan lukuvuoden aikana kulloinkin vallitsevan tilanteen mukaan. Tarkemmin toiminnasta tiedotetaan Wilman kautta ja lukion omissa kansainvälisyysinfoissa ja ryhmänohjauksissa.