Puolalaisia vieraita ja ESN-projekti Puolassa

• ma-pe 12.16.2.2024
  • Kangasalan lukio

Puolalaisia vieraita

Kouluumme tulee viikolla 7 puolalaisia opettajia tutustumaan job shadowing -tyylisesti opetukseen.

ECO-EXPERIENCE -viikolle Puolan ikimetsissä

Varsovan ESN-koulu tarjoaa muille ESN-kouluille mahdollisuuden osallistua ECO-EXPERIENCE -viikolle Puolan ikimetsissä.

Viikon aikana tutustutaan luontoon, ekologiseen elämäntapaan ja biologian perustutkimusmenetelmiin. Valmistaudu patikoimaan joka päivä upeissa ikimetsissä.

Ryhmämajoitus vanhassa puunhakkaajien mökissä ja ladossa (ellei ole liian kylmä). Kantovesi ja ulkohuussi. Ei 4G saati sitten 5G yhteyksiä. Vaatimattomat peseytymismahdollisuudet. Mukaan tarvitset makuupussin, makuualustan, pitkävartiset kumisaappaat ja partiolaishenkeä.

Lennot Varsovaan järjestettävä itse, isäntäperhe ja isäntäkoulun opettaja heti vastassa lentokentällä. Opettaja ei lähde mukaan, leirillä 4 paikallista opettajaa.

Tässä huikea mahdollisuus todelliselle selviytyjälle!

Lisätietoja ja hakemukset:

Kiti Kelloniemi