Kangasalan lukion uudet opiskelijat!

13.6.2024

Opiskelupaikan vastaanottaminen

Tieto opiskelupaikasta tulee sinulle henkilökohtaisesti sähköpostiin. Saat sähköpostia sekä Opintopolusta että lukiolta.

Näin otat opiskelupaikan vastaan:

Saat tiedon yhteishaun tuloksesta sähköpostitse 13.6. Sähköpostiviestissä on linkki, jonka kautta voit ottaa opiskelupaikan vastaan. Vaihtoehtoisesti voit ottaa opiskelupaikan vastaan kirjautumalla Opintopolun Oma Opintopolku –palveluun.

Tästä linkistä lisätietoja: Peruskoulun jälkeisten koulutusten yhteishaun valintojen tulokset - Opintopolku (https://opintopolku.fi/konfo/fi/sivu/peruskoulun-jalkeisten-koulutusten-yhteishaun-valintojen-tulokset)

Kirjautuminen vaatii vahvan tunnistautumisen, eli esim. verkkopankkitunnukset.

Jos et ota opiskelupaikkaa vastaan, tee siitäkin ilmoitus välittömästi saman sähköpostilinkin kautta tai kirjautumalla Oma Opintopolkuun.

Huolehdi, että otat paikan vastaan mahdollisimman ripeästi, kuitenkin viimeistään 27.6.2024.

Wilma-tunnuksista

Kangasalan kouluista tulevat: sinun ja huoltajasi Wilma-tunnukset toimivat automaattisesti samoilla tunnuksilla kuin peruskoulussa. Jos tunnusten kanssa on ongelmia, ota yhteys lukion kansliaan toimistosihteeri Anne Kivistöön.

Muualta kuin Kangasalan kouluista tulevat: Wilma-tunnuksia tehdään kesäkuun aikana ja tunnukset lähetetään sinulle ja huoltajallesi (yhteishaun lomakkeella ilmoitetulle) sähköpostitse. Wilma-tunnuksista voi tarvittaessa kysyä lisätietoja lukion toimistosihteeri Anne Kivistöltä, anne.kivisto@kangasala.fi, p. 050 336 4659.