Opiskelijakunta

Kuvassa lukion opiskelijat ovat pukeutuneet opettajiksi opiskelijakunnan tapahtumaviikolla.
Opiskelijakunnan järjestämässä tapahtumassa lukiolaiset pukeutuivat opettajiksi ja opettajat oppilaiksi

Kangasalan lukion opiskelijakunta

Jokainen koulun opiskelija kuuluu opiskelijakuntaan, joka valitsee itselleen vuosittain puheenjohtajan ja hallituksen. Opiskelijakunta suunnittelee ja toteuttaa toimintaa, jonka tavoitteena on viihtyvyyden ja muiden opiskelun edellytysten parantaminen. Opiskelijakunnan toimintaan ovat tervetulleita kaikki opiskelijat. Informaatiota oppilaskunnan toiminnasta saa puheenjohtajalta, luottamusoppilailta tai vuosittain vaihtuvilta ohjaavilta opettajilta. Opiskelijakuntatoimintaan osallistumisella voi suorittaa Aktiivnen kansalainen -kurssin/opintojakson.

Opiskelijakunnan hallitus, jäsenet lv. 2023-24

Vivica Raitia, puheenjohtaja