Vanhempainiltoja yo-kokeista ja jatko-opinnoista

• 15.24.11.2022

Vanhempainillat

Tilaisuudet myös etäyhteydellä. Linkit etäosallistumiseen ilmoitetaan Wilmalla lähempänä.

Ti 15.11. Ylioppilastutkinto

To 24.11. Jatko-opinnot ja valmistuminen

Kutsu:

Erityisesti kakkosten huoltajille ajankohtainen vanhempainilta pidetään tiistaina 15.11. klo 18.00. Keskustelemme illan aikana ylioppilastutkinnon käytännön asioista, yo-kokeiden erityisjärjestelyistä ja mm. siitä, mikä muuttuu koulunkäynnin näkökulmasta, kun opiskelijasta tulee täysi-ikäinen.

Tilaisuus on avoin kaikille huoltajille, mutta erityisen ajankohtainen se on kakkosten (ja myös joillekin abien) huoltajille. Tiiviimmän esityksen ylioppilastutkinnosta voit seurata myös maaliskuussa, pidämme ti 7.3. kaikille avoimen Teams-vanhempainillan yo-tutkinnon perusasioista.

Kahvitarjoilun järjestämiseksi pyydämme ilmoittautumista to 10.11. mennessä tällä lomakkeella. Samalla lomakkeella voit jättää ennakkokysymyksiä tilaisuuteen.

Huom. Jouduimme siirtämään tätä tilaisuutta kahdella viikolla eteenpäin, sillä ilmeni päällekkäisyys Tampereen peruskoulujen jatko-opintoillan kanssa, ja tämä joitakuita teistä koskettaa. Siirto aiheutti sen, että seuraava vanhempainilta on jo tätä tilaisuutta seuraavalla viikolla torstaina 24.11. Tuolloin aiheena on jatko-opinnot ja valmistuminen, eli ilta koskettaa etenkin abiturienttien huoltajia. Laitan tuosta tilaisuudesta erikseen tietoa ja kutsun.

Pidämme molemmat marraskuun vanhempainillat hybridinä, voit siis seurata tilaisuutta etänä tai tulla paikan päälle lukion auditorioon. Teams-linkki lähetetään kaikille huoltajille Wilmassa ennen tilaisuutta.

Mikäli sinulla on toiveita myös muista aiheista vanhempainiltoihin, olethan yhteydessä minuun.

ystävällisin terveisin

Maria Kaakkolammi, rehtori